fredag 15 oktober 2010

Status update

Pälsbollen intervalltränar med ett gosedjur i munnen - närmare bestämt en älg. Själv ligger jag i soffan och försöker dricka en smoothie. Jag inser faktumet att jag inte tål 150mg Dikoflenak om dagen för benhinnorna och kan knappt svälja längre, smärta. Har övergått till Alvedon för att i alla fall trycka bort febern. Saknar jobbet och kollegorna alldeles grymt - då har man ett bra jobb säg! Man får glädjas åt det man kan i tider som dessa. Nästa vecka ser hektisk ut, på jobbfronten. Träning nja, men vad som helst funkar för att underhålla mig nu! För övrigt har jag funderat mycket på just träningen och jag - mer om det sen. Over and out.

Till vänster en fulbild av mig. Jag gillar ärliga bloggar och just nu är jag inte snyggare eller bättre än såhär. Återkommer med spänstiga bilder i tritahlettröjor vid annat tillfälle.

3 kommentarer:

Jonas sa...

Det är nog dagens bästa fulbild. Din lägstanivå är hög. Krya på dig!

Erika sa...

Haha jamen tack då, min hemlige komplimang-givare!

Helena sa...

Krya på dig Erika! Du kommer att komma tillbaka starkare än någonsin! :) Kram på dig!
PS. Visst är det Galapagos...heaven on earth!