måndag 18 oktober 2010

Rastlös, orolig, lite sur, känner mig ful... I morgon är det jag som tränar igen eller så går jag under mentalt! Humöret hade varit ett annat om jag flexat ut tidigt i dag, testat nya passet HIT och sen ätit en god middag hemma medan klockan fortfarande var lite. Men det hade inte funkat riktigt än. Imorn träning för Tadva i sandlådan klockan 19! Resten av veckan stavas JOBB och jag kommer mest sitta i bilar, åka till Skåne, äta skräp och stå stilla. En helg i träningens tecken? Börjar tröttna på den här typen av veckor som avlöses av förkylningar. Faktiskt.

Jag och Sofy ska i alla fall klämma in ett träningspass med smak av hotell i Malmö på onsdagkväll. Sandlåda och hotellgym. Får leva på det och lite extra ögonskugga för välmåendet.

2 kommentarer:

Sofy sa...

Jag har kollat hotellet nu - det verkar ha ett gym, eller wellnesavdelning i all fall - och såklart - som alla andra hotell - samarbeten med gymkedjor runt om i stan, men denna gymkedja verkade i alal fall ligga i typ samam byggnad. Improvement. Packa träningsprylar! vi borde hinna morgonpass nästan!

Erika sa...

Haha jag kollade preciiis samma sak. Goda tider! Växjö släng dig i väggen säger jag dessutom. Gym i huset skare va. MORGON? Ska vi inte "bygga upp" kl 07 redan? Jag tycker ett kvällspass vid 19 låter bra jag =D Vi startar från kontoret strax efter lunch, käkar o sen tränar vi. Får se till att vi inte hamnar på nån jobbmiddag med vinflaskor som sabbar planerna.