tisdag 5 oktober 2010

Dagens insikt

Alltså, jag har ju träning i sandlådan ikväll, och rätt möra benhinnor från i morse. Jag hoppas det funkar? Och så anmälde jag mig till cirkelfys imorn kväll. Och så försöker jag få en plats på IntervallFlex på torsdag. Jag inser att det nog inte funkar? Men beach kanske jag kan överleva? Och spinning istället på torsdag? God damn man är ju totalt begränsad med benhinnor som inte vill lägga av! Typiskt mig att inte inse mina begränsningar. Det är beach på lö och sö också.

Stretching av vaderna ska tydligen vara bra för benhinnorna. Här ger naprapat-Lisa mig en tjusig stretching fast framsida lår efter en dag i skidbacken i Frankrike.

2 kommentarer:

Ulrika sa...

haha. nej cirkelfys och intervallflex dagarna efter varandra är nog inte världens bästa. Jag röstar på att du vilar imorgon (alt. kör spinning) - du kommer ändå ha så ont i vaderna. ;-) och så kör du intervallflexen med mig på torsdag.

Erika sa...

Gah - det finns fortf inga platser! O frågan är dessvärre om benhinnorna pallar.. jäkla nålar..