måndag 25 oktober 2010

Min cykel och jag


Vilken ljuvlig måndagmorgon. Tänk om alla dagar fick börja på det här sättet, vilken energiboost! Jag räknar dagarna tills jag behöver köpa ett busskort men så länge vädret är såhär är det bara att njuta. Klarblå himmel, nyvaken oktobersol, knallröda höstlöv och lite frost på cykelbanorna. Kylan i morse riktigt bet mig i kinderna när jag trampade iväg längs med Norr mälarstrand och jag njöt av den kalla luften i lungorna. Kan knappast bli en bättre morgon med pälsbollar, levande ljus, god frukost och så en sån här underbar morgontur längs vattnet som pricken över i:t. Värmer mig på kontoret med grönt te och mår godare än godast!

2 kommentarer:

Katten sa...

Vardagsmagi! Tack för inspirationen :)

Karin - FitnessochHälsa sa...

Härligt att du fortfarande kan cykla! Hösten är som bäst just nu!