fredag 22 oktober 2010

Lite stressad men ganska effektiv

Jag gick några varv utfallsgång också och
improviserade med valet av vikt, en säck kattsand!
Klockan är halv åtta och jag har faktiskt hunnit bocka av kvällens to do-list mer eller mindre. Jag köpte ingen ny dammsugare, istället påstår pappa att han kan fixa den nuvarande och är snart på ingång. Men jag har handlat det jag behöver i helgen och för att kunna göra matlådor och fixa mellis nästa vecka. Jag har dessutom sålt min ena bräda, bootsen och min säkerhetsväst och slängt in en maskin tvätt.  Avslutade med ett jäkligt effektivt 30 minuterspass på köksgolvet. Det blev fokus på överkropp, armar och mage. Jag var ganska stressad, uppe i varv och allmänt ofokuserad. Nåja, några armhävningar är bättre än inga! Jag lånade Sofys killer program för armarna, two speed push-ups, bomber push-up och left/right push-up och så några minuter i plankan.

Jens är på ingång med ingredienserna till den snart hembakade pizzan och det är 30 min till Idol börjar när jag har duschat. Snacka om att gilla att tävla med sig själv? Nästa gång tror jag att jag ska försöka bara göra hälften av grejerna och göra dem ordentligt istället...

Inga kommentarer: