torsdag 28 oktober 2010

Långben


Resultatet av att ha långa ben ser ni ovan. Anledningen till att jag inte tycker om storlekssystemet small, medium, large ser ni också. Jag är en medium på bredden men tydligen inte på längden. För korta mjukisbyxor är nästan som racerback med bh-band vid sidan om enligt mig.

Jag hoppas ändå att de långa benen ska vara användbara i sandlådan och seriespelet ikväll. Ögonen går i kors just nu och jag skulle enkelt kunna somna. Och vi ska spela match om först en och en halv timma. Vad har jag gett mig in på... Träningsvärken i armarna har dessutom gått över till att kännas som överansträngning/kramp-ish och jag har jäkligt ont i muskelfästena i armvecket och svårt att sträcka ut armarna rakt. Blir enkelt med en planka att spela bagger med då. Äh va sjutton, nu kör vi!

2 kommentarer:

Jens sa...

Oj vad jag känner igen mig i den där bilden, haha =)

Träningsglädje sa...

lycka till och kul liknelse du fick till, haha