söndag 27 februari 2011

Sand under fötterna


I dag har jag haft sand under fötterna igen. Äntligen! Det var första gången på hela februari vilket måste vara mitt längsta uppehåll någonsin.  Det märktes visserligen också. Började med några bra bollar och bra armdrag men sen blev det mest kokos. Lite ofokuserat och väldigt dålig tajming hela tiden men det gjorde liksom inte så mycket. Jag var glad bara över att kunna träna igen och ville mest vara där. Knät drog till lite på slutet och jag tog det säkra före det osäkra och satte mig vid sidan om. Då hade jag ändå på något märkligt, mirakulöst sätt vunnit alla mina små minimatcher som vi spelade. Nu är knät som vanligt igen och jag hoppas på goda tider framöver! Träningsvärken? Den lever och frodas. Jag stapplar omkring hemma likt quasimodo. Imorn ska jag ha en riktigt skön vilodag!

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Skönt att du är tillbaka på riktigt! Och träningsvärken är ordentlig här också kan jag säga..

weight loss sa...



vitality male enhancement pills trial how soon super male vitality works infowars male vitality spray alex jones super male vitality vine super male vitality how to take super male vitality alcohol triple leaf male vitality tea extra male vitality is super male vitality good for withdrawal infowars male vitality supreme Repair harmed muscle tissue and cut off recuperation timeAids to reinforce the creation of testosterone normallyReduces the level of weariness and builds your agonyImprove your sex drive and anticipate untimely dischargeRestore your vitality and stamina, and accelerate your metabolic rateTesto Ultra Malaysia improves your memory, center, and fixation
http://www.cureidea.com/vitality-male-enhancement/