fredag 11 februari 2011

Oh-rey!

Tänkte bara tala om att knät är mycket bättre i dag igen, trots idiotiska spinningpass i onsdags. Tjoho! I morse var jag hos Soheil men skillnaden efter "massage", stretch och tre nålar under knät var inte lika häpnadsväckande den här gången eftersom det här var första morgonen och natten jag faktiskt inte vaknade av att jag hade ont. Vilken wow-känsla! Soheil tror att jag kan åka skidor i Åre första helgen i mars också. Och skriver man det i bloggen måste det ju hända, right. Jag fortsätter hänga på Idrottsskadecentrum även nästa vecka och drar igång rehabträning då också. Ska bli härligt att göra något med benen igen! Även om det är rehab bara.

Fram till Åre planerar jag bara vila i kombination med rehab oavsett hur bra knät känns och sen blir det en dags skidåkning av tre. De andra dagarna tänker jag islandshäst, spa och kanske längdskidor?

Förra våren i Åre med mina grymma kollegor! Skoter,
skiåkning och afterski på Fjällgår'n

Inga kommentarer: