tisdag 1 februari 2011

Godbitar jag behöver

Gillar den här tröjan (och många andra underställ) från Craft. Dom turas om att sitta på under jackan på väg till jobbet. Det blir varmt att gå i mitt tempo men duscha för att man har promenerat till jobbet, nä tack. Jag byter tröja på kontoret bara!  Jag luktar fortfarande blommig hudkräm ändå eftersom jag tillhör nån lyckligt lottad sort som aldrig luktar svett. Och Crafts underställ fixar bort fukten bra. Bättre än vanliga kläder och jag är alltid grymt varm på morgonen (och iskall på kvällarna). Vid båda tillfällena är underställ the shit, man varierar bara med olika mycket ovanpå.

Något morgontrött så där vid 07:45 framme
på kontoret...
Mindre lyckligt lottat är mitt knä. Smärta är enklaste sättet att sammanfatta det. Förmodligen överansträngt sedan i helgen men då borde det ju ha märkts i söndags. Näpp. Istället satte smärtan in med full styrka igår morse och i natt sov jag till och med dåligt för att det gjorde så ont. Minns inte när det hände sist. Har världens mest labila knän som dels turas om att göra ont och dels ibland tycks tåla vad som helst (skidåkning i år t ex som absolut inte funkade förra vintern) men nu inte grejade träning av mer vanlig karaktär. Ikväll tränar jag beach. Det är bara att hänga med knäna. Jag lovar att linda ihop er tight. Jag behöver er.

Inga kommentarer: