tisdag 22 februari 2011

Back to the Beach

Turnéschemat för Back to the Beach har dykt upp och jag längtar alldeles galet mycket efter sommaren och spel på Sveriges skönaste stränder, efter flipflops, vattenflaskor, solglasögon, blåbärssoppa, sand, salt och en fleecetröja efteråt på kvällen. Hela schemat finns här! Längtar efter att spela så att jag har svårt att sitta still.



Jag (med bollen) och Anneli gick till kvartsfinal i Back to the Beach på Böda sand, Öland förra sommaren. Strålande sol och nästan 30 grader varmt varje dag i en vecka. En vecka med BeachCamp. Kolla på bilderna i bannern från förra året och fatta själva. (Klicka på bannern för att se bildspelet). Jag är själv med på en bild där nånstans från när jag och Jens spelade mixed. Också kvartsfinal.

Ge mig d-vitamin. Nu.

Inga kommentarer: