tisdag 1 mars 2011

I väntan på sneakersväder

Weehoo. I dag är det den första mars och officiellt starten på våren. Om man ignorerar snön och faktumet att temperaturen vägrar släppa greppet om nollan så börjar det bli väldigt mycket ljusare ute. Det är ljust på morgnarna och det är ljust när jag går hem från jobbet, om jag inte stannar för länge. Extra vårigt känns det att jag är anmäld till Cykle Corner och Åsa Ernholms cykelevent den 30 mars!

Där väntar cykelinspiration och chansen att komplettera cykelutrustningen inför våren. Det utlovas både tävlingar och mektips. Sen blir det spinning på Sportlife!

Ett event helt i min smak och jag längtar ännu mer till våren och min cykel. Att cykla utomhus en ljummen vårkväll mil efter mil. Tänk va.


1 kommentar:

Cissi sa...

så sugen jag blir på vår och att cykla!! Här nere i malmö är det i och för sig ingen snö och jag använder cykeln varje vecka men det är endå svinkallt...