torsdag 17 februari 2011

Träningskonvent på Planet Fitness

Nu är jag anmäld till Planet Fitness gruppträningskonvent den 26 februari!  Ska du vara med?


Mellan 09 och 16 kommer jag att vara med på:

AcroYoga - Sofia Brorsson
Cykel "Mind over body" - Elisabeth Samuelsson
TRX/BB - Patric Westerlund
Vatten CrossFit -Patric Westerlund
Bosu Cardio Challenge - Sara Olsson

Inklusive lunchpaus förstås! Hade jag litat mer på knät hade det blivit vanlig crossfit eller kettlebells också och parkour men det här känns också som ett strålande upplägg.

Jag tränar inte på Planet Fitness i vanliga fall utan på Friskis men har verkligen bara fått positiva känslor för Planet Fitness också. Jag körde crossfit där (med bulgarian bags!) för Patric Westerlund för ungefär ett år sedan och det var verkligen grymt kul. Fint och fräscht är det också och jag vet att de ibland kört sina crossfitklasser utomhus! Har inte testat gymmet men vem vill inte ha en pool på gymmet? Men smakar det så kostar det och eftersom jag framför allt vill ha ett bra gym och som ligger nära kommer jag inte att byta. Och pengarna jag sparar går till CrossFitNordic istället förutom mitt beachspelande. Men ett heldagskonvent, jätteskoj!

2 kommentarer:

Katten sa...

Hade verkligen velat, men då börjar jag min kurs på Berghs! Kul anledning att missa faktiskt :)
Men vi kan väl luska rätt på fler såna grejer i vår?

Erika sa...

Jag ska också gå kurs på Berghs, fast i höst! Vad ska du gå? Jag ska gå "Att skriva för att övertyga" på mitt i-nivå :)