söndag 20 februari 2011

Modellera

I dag ska jag fotas, jag menar "plåtas" som det heter i branschen för lite bilder som Friskis & Svettis ska använda. Jag är väl den där urtypen av den blonda, sportiga tjejen som är lagom söt, inte för snygg, inte för ful och lagom vältränad. Lite som Friskis kanske...  Lagom. And so I was hired.


Jag är redo för avfärd i en massa olika kläder från Nike (eftersom jag varit först skadad och sen sjuk ända sen The Nike Blast sista helgen i januari har jag mycket nytt som inte fått se solens ljus än!) Jag tror det är första gången jag beger mig iväg med träningskläder och läppglans på samma gång. Februari har varit en dålig månad på träningsfronten i och med ovan nämnda skador och sjukdomar. Jag hade hellre dykt upp till min foto shoot nytränad och lite solbränd. Känner mig mer som en hög modellera i någon ljus nyans. Tur det finns något som heter retusch.

Men så har ju Katten sedan länge förutspått en ny karriär för mig och henne...

3 kommentarer:

Jonas sa...

Jag tror att de hyrt in nån annan om de varit rädda att modellen skulle va för snygg :D

Jonas sa...

OK. jag skrev en ursäkt om att jag inte menade nåt illa men den försvann när jag tryckte på posta-knappen.

Erika sa...

Haha jag tog iaf inte illa upp, även om kommentaren var något svårtolkad :)