måndag 14 mars 2011

Inspiration

I dag förlängde jag helgen med en lunchdejt tillsammans med Ulrika. Efteråt hade vi båda lust att skolka från jobbet och göra en shoppingrunda efter nya vårkläder. Men med tanke på att jag kände mig verkligt rebellisk när jag glömde ett morgonmöte förra veckan och kom 20 minuter för sent (wohooo...) är det såklart out of my league att ens ta långlunch. Men det var mysigt att redan träffa Ulrika igen och snacka både skit och träning. Ulrika tipsade om OmYoga:s deal som lät väldigt lockande även för ett icke yoga freak som jag. Spana in!

En av mina födelsedagspresenter!
I helgen fick jag ett presentkort på två timmars personlig träning på Nordic CrossFit av några av mina favorittjejer där bland annat just Ulrika ingår. Jag blev galet glad! Två timmars crossfit med fokus på bara mig och tillfälle att lära sig massor av teknik och få nya, personliga tips. Vilken fantastiskt present! Av dom andra favorittjejerna fick jag ett fett presentkort att shoppa loss på Casall för. Mina vänner känner mig och jag konstaterar att helgen förutom att vara rakt av jättekul också bjöd på en massa träningsinspiration (jag har inte ens avslöjat allt än...). Precis som det ska vara! Jag fortsätter att längta efter vår, sommar och en skadefri Erika. Jag vet att allting kommer tids nog.

1 kommentar:

Karin - FitnessochHälsa sa...

Åh vilka bra födelsedagspresenter du fick! Jag förstår att du blev glad!