söndag 13 mars 2011

Dra in latsen

En fantastisk helg går mot sitt slut. Hela fredagskvällen ägnade jag åt att handla, laga mat och baka och på lördagskvällen kom mina grymmaste tjejer och firade min födelsedag. Bara lilla gänget vi. Före och efter dess har jag mest hängt med Katten och vi har hunnit checka in på gymmet, Norr Mälarstrands promenadstråk, Espresso House på Lindhagensgatan (stooora chailattes!) och på ICA Maxi as in veckohandling. I dag avslutade jag och Ulrika med födelsedagsfika hos Frida som fyller år imorn. Glöm inte att gratta! Frida har gjort helt fantastiska bakverk i sann raw food-anda. Så otroligt smarrigt. (Mina bakverk bestod mer av kakao, socker och smör...)

Jag hoppade i en liten favoritjacka inför Fridas fika och konstaterade att jag har vuxit. Jag har blivit bredare nånstans. Över ryggen, axlarna eller lite överallt. Coolt. Det här galna överkroppsgymmandet verkar ha bidragit till en storlek 38 upptill istället för 36. Om jag inte åt så förbaskat mycket kladdkaka skulle det kanske synas på fler sätt, typ som i konturer. Men kladdkaka är så himla gott!

Går inte riktigt att knäppa. Kan man dra in latsen?

3 kommentarer:

Helena sa...

Kul att ses och skönt att få skratta lite! Jackan satt som en SMÄCK! :)

Katten sa...

Mäktigt! Skitsnygg jackie-jacka btw. Synd på en så fin liten tygbit ändå :)

Marliina sa...

Sot jacka, lite av en Chanel :))