onsdag 16 mars 2011

Mmmm Contessa

I kväll kvistade jag in på Cykloteket en sväng efter jobbet. Gick runt och klappade på några olika racers, särskilt mycket på Scott Contessa som jag av någon anledning fastnat extra mycket för. Cykloteket har omnämnts som cyklisternas NK och personalen har inte det absolut bästa ryktet. Men ikväll fick jag proffsig och bra hjälp även om det tog en stund innan någon dök upp fast att jag var helt ensam i butiken. Jag tänkte hälsa på hos Cykelcity också som har bäst rykte i olika cykelforum när det gäller landsvägscyklar. Men deras öppettider är värdelösa. Karriärkvinnor hinner inte till ny stadsdel (från Östermalm till Söder) innan kl 18 på vardagar. Nytt försök i helgen! Vill ha många opinions innan jag väljer cykel.

1 kommentar:

Martin S. sa...

Du får inte missa nya CykelCity-butiken! Den är grym :-)

Om inte annat så får du ta långlunch istället och ta dig dit.

Såg att du satsar på Vätternrundan, nån speciell tid?

Keep up the good training!