tisdag 22 mars 2011

Sunny days ahead

”Har du några påskplaner? Jag skulle kunna döda för lite semester känner jag… ” sa jag till Katten över en chailatte här om dagen. Jag har inte haft semester på evigheter och för att inte sluta som kvinnan i filmklippet nedan behöver jag per omgående en solig sandstrand och en hög med böcker. Katten är inte den som är den och dagen efter slank det ner ett mail i min brevlåda med förslag på en resa. Jag sa ja tack eftersom den innebar sandstrand och sol. Var vi egentligen ska är lite oklart men det är i alla fall på Mallorca och hotellet har stor pool och ett gym. Jag packar löpdojjorna (jo!), hopprepet och många väldigt bra böcker tillsammans med flipflops och solglasögon. Sen hinner jag vara hemma två dagar innan jag åker till Miami.

Playan! Tom i slutet av april?


* Obs: I love my job, också!

1 kommentar:

Kurry sa...

Fy satan vad skönt att spontanboka så där.