måndag 28 mars 2011

Stolt

Jag är stolt över att träna på ett gym vars startsida på webben innehåller information om både det här och det här. Träning för dig som är överviktig men som vill ha hjälp att komma igång i en liten grupp och information om vårens nyheter med tung, krävande intervallträning av styrka och kondition. Nåt för alla helt enkelt! Med det bekräftat ytterligare en gång låter jag spenatsoppan, äggen och min goda kalkonmacka smälta innan jag glider ner som en i mängden för att ge ryggen och magen en omgång!

2 kommentarer:

Träningsglädje sa...

stor cred till friskis!!!

Anonym sa...

Friskis är något för alla, det är därför jag har blivit kvar där och så småningom blivit ledare. Det är precis som mitt andra hem, hur många timmar jag spenderar där varje vecka vågar jag knappt tänka på (det är väldigt många) men jag stortrivs med den härliga stämningen både bland motionärer och funktionärer. :)