onsdag 30 juni 2010

Uppdatering från Öland!

Vilken vecka! Grymma träningar, bra spel, optimalt väder och mycket kompisar. Dagarna är fulla av träning, teori och spel. Och mat. Ändå känns det hur man har semester när jag kollar märkligt lite på klockan och bara behöver göra det jag vill. Har utvecklat starkt
mjukglassberoende. Till och med knät har hållt förvånandsvärt bra!

Istället har jag pajat ena lårmuskeln. Skaffade mig förmodligen en muskelbristning redan på uppvärmningen i morse men körde ändå två timmar block- och försvarsträning. Intelligent. Vid lunch kunde jag knappt gå. Men blockandet gick iaf strålande.

Jag har haft fem av BeachCamps tio träningar nu och fick hoppa eftermiddagens side out-träning. Har istället kollat på instruktörernas träningar och ätit väldigt mycket glass. Imorgon bitti är det jag som är på stranden och värmer före 08 och förhoppningsvis kan jag träna lite lugnt sen!

Efter bollkontroll-träningen i måndags bloggade Sofia om vår superhärliga (tycker jag) träningsgrupp "Hackspettarna". Tydligen tyckte hon vår grupp var väldigt kul att träna. Skoj tyckte såklart vi sex tjejer som bor och tränar ihop när vi läste hennes inlägg:) I hennes och Tadvas blogg finns ett gruppfoto av oss!

Nu är det kväll på Böda sand men det är fullt spel fortfarande. Sitter med solvarm hud bland bollar, väskor och vattenflaskor och blickar ut över en kritvit strand och ett blått hav!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Solbränd värre. Skönt och fint!

Katten sa...

Det låter heeeeelt fantastiskt! Jag måste nog börja med beach ändå, trots vinterkvällar i södertälje ;)
Btw - bra bränna, den sitter nog fram till november utan probs :P

Ulrika sa...

Du är galet brun och snygg! Bara det borde ju få alla att vilja börja med beach. Se'n tycker ju jag att själva spelandet verkar precis hur kul som helst dessutom.

Karin - FitnessochHälsa sa...

Jag vill också börja med beach när jag läser om din roliga vecka!

Erika sa...

Klart ni ska börja spela! Gör som Sofy och börja med grundkursen hos The Beach fem stycken måndagar i höst :) Det är en gryyyymt kul sport!