söndag 20 juni 2010

Triathlet-kittad

Sådär ja. Hett! Rea på Stadium. Nu åker vi till Kärsön och spelar beach! Bikini på.

Inköp
Vattenflaskhållare till cykeln
Ännu en sporttopp som förutom de vanliga kraven ska vara tillräckligt snygg för att spela beach i utan något linne ovanpå. Gärna rosa så matchar det mina övriga grejer. Blev en Nike Dri Fit. Gillar deras brallor och hoppas topparna är lika bra.
Simglasögon till triathloneventet. Speedo modell dyrare. Skare va så skare va. Rätt stor skillnad i "passform" märkte jag när jag provade runt.

Sansade mig och köpte inte
Ännu en snygg, bra, funktionell ryggsäck (från Haglööfs). Rääätt sugen.
Ett bar beachshorts. Snygga men vita. För opraktiskt. Roxy. Kärlek.
En t-shirt från Adidas
Fler underställ från Helly Hansen eller Craft - för att jag inte hittade några

Äger redan
Shortsen. Sandfärgade från Puma med rosa detaljer. Ett par klassiker jag ägt länge.
Vattenflaskan. En i raden. Den här är från Rönisch med BeachCamp-loggan på från träningslägret i Turkiet.
Armband från BagLady med blå, vita och rosa stenar. Sprillans nytt och mycket Erika.

1 kommentar:

Ulrika sa...

Snygg! Förstår att du glänste på beachen idag!