onsdag 16 juni 2010

Triathlonkväll på Runners Store

Ikväll har jag varit på triathlonkväll hos Runners Store. Stockholm Triathlon och Lidingö Triathlon var där och Pasi Salonen (jädra cool kille!) föreläste om triathlon och gav många goda råd. Det kändes tryggt att jag verkar ha koll på det mesta (tack Google!) men nu vet jag några fler saker om våtdräkter och energiintag under loppet. Jag är grymt peppad och vill bara ut och träna!

Med mig hem fick jag lite Enervitprodukter och en vattenflaska plus att jag inte kunde låta bli att köpa en till av mina favorit sporttoppar, i turkos. Blir snyggt på beachen! Snart dags att fundera ut min triathlondräkt också. Det blir absolut något med rosa eller turkos! (Syns det i bloggen?)

2 kommentarer:

Sofy sa...

Åh, casall?

Erika sa...

Ja, varför inte :) Fake it till you make it... Jag och triathlondräkt. Hej å hå!