torsdag 24 juni 2010

Jag har för övrigt träningsvärk nu - triceps och bröstmuskler, wow! Ni som brukar vara här inne vet att jag har klagat över att inget tycks ge mig träningsvärk längre oavsett hur jag försöker. Nog för att tränar väldigt varierat och mer blandad träning än de flesta (tror jag) men ändå. Så jädra stark är jag ju inte att jag aldrig borde få träningsvärk, tvärt om. Men gårdagens pass gav mig mer träningsvärk än chins på gymmet. Intressant... Dock ganska måttlig sådan men den kvalar som träningsvärk indeed.

3 kommentarer:

Träningsglädje sa...

härligt :) jag har träningsvärk i benen och lite i rumpan...

Karin - FitnessochHälsa sa...

Vad härligt det är med träningsvärk och kul att du får uppleva det för en gångs skull! Jag har träningsvärk i rumpan för tillfället.

Ulrika sa...

Där satt den alltså! Härligt att även du får känna på lite träningsvärk.