lördag 25 september 2010

Stretch och rörelseträning

Efter frukost väntade rörlighetstester. Jag har ju redan träffat Soheil (på Idrottskadecentrum) så jag väntade mig inga stora news. Fick för andra gången höra att jag är väldigt stark i benen - me like. Det gör trots allt att jag kan kompensera vänsterknät en del. Problemet sitter dock inte i knät mest utan snarare i fotleden och min väldigt pronerande fot. Alla tester gick bra och nu väntar nya inlägg till dojjorna och arbete med knä och ländrygg, mitt problem nr 2. I'm all eager!

Hittills har träningshelgen med Scandscape bara varit toppen och gett mig både tuff träning, rörlighetsträning, avslappning och personliga tips!

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Fasen vad bra ni verkar ha det! Blir grymt sugen på att testa en sån där helg! Kör hårt och visa vad du går för!

Cissi sa...

Vilken underbar helg!!