söndag 12 september 2010

Ätnligen beach!

I eftermiddag blir det beachvolley i sandlådan. 2 timmars mixedspel och jag ser fram emot grymma servar, imponerande anfall och ett strålande försvarsspel tillsammans med Jens, Anneli och Andreas.

 Beachoutfit på! Lunch och sen drar vi.

Jag har varit förkyld i en halv evighet (det är något seriöst fel på mitt immunförsvar) och pliktskyldigt vilat väldigt många extra dagar veckan som varit. Nu går snart mitt första riktiga och ganska tuffa träningspass av stapeln sedan Stockholm Triathlon. Jag mådde senast igår kväll ganska konstigt men i dag känner jag mig som vanligt. Halsen är lite raspig (det har den varit sedan AIM Challenge första helgen i augusti med undantag för Triathlonhelgen) men nu kör jag och ser vad som händer! Jag är taggad, laddad och längtar efter beachbollen!

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Du och jag kanske borde vara med i nån slags studie över uppfuckade immunförsvar. En tes skulle kunna vara att det hör ihop med vår smått extremt snabba ämnesomsättning. ;-) Snygg mage btw! Och ha det riktigt kul på träningen nu - skönt att se att det går att lämna förkylningshelvetet för en stund.

Erika sa...

Haha ja kanske! Inga vitaminer fastnar i systemet! Swosch säger det. Jag skulle verkligen vilja ha en förklaring på vad som felas men ja, det är skönt med en paus om så bara för en dag! Krya på dig nu! Å tack för komplimangen också :)