tisdag 14 september 2010

Jag är tillbaka i matchen!

Löpartightsen luktade gräs när jag landade hemma efter kvällens tuffa genomkörare på Bosön. 8 träningsglada tjejer samlades på fotbollsplanen efter en löptur genom skogen ledd av Soheil och Antonio tillsammans med Scandscape. I mörker och duggregn körde vi tuff, funktionell träning med naturen och oss själva som redskap. Det var både tungt och pulshöjande och framför allt roligt! Det ska bli väldigt kul att tillbringa en hel helg med Scandscape om två veckor och jobba med de olika momenten mer var för sig. Det bränner redan lite fint i magmusklerna tycker jag. Kan det vara lite härlig träningsvärk på G?

Soheil är som jag nämnt i ett annat inlägg naprapat och jag måste ärligt talat snarast fixa ett besök hos min granne Idrottsskadecentrum. Mitt knä ska rehabas i vinter och bli starkare än någonsin tidigare! Dessutom har jag en rygg som tycker om att spöka ibland och den har totalt spårat ur. Idrottsmassage är vad jag behöver, typ nu.

Äntligen börjar livet likna sig själv igen i alla fall med full rulle på jobbet, mycket träning och flera andra projekt att styra i land på samma gång. (Drama queen pratar alltså om sina senaste veckor som förkyld och när livet tycktes vara on hold!)


Hela gänget ikväll! Bilden har jag snott från Heidi med bloggen Dålig Samvete som även har fler bilder från kvällen inne hos sig! Lotta bredvid mig har jobbat på samma jobb som jag tidigare - men innan mig. Liten värld. Vi känner båda Frida/Fridfullt genom våra vänner. Lotta är tidigare kollega till Ulrika/Träningseffekt som har en av mina favoritbloggar. Jag och Ulrika har ett NMT-pass spikat i kalendern dit Ulrika också ska ta med en kollega. Lotta är kollegan. Kul kväll säger jag!

7 kommentarer:

Ulrika sa...

haha! ja världen är liten. Kul att du och Lotta hittade er gemensamma nämnare. :-)

frida sa...

Och Helena och Antonio är grannar OCH jag och Heidi är typ grannar! Lusigt. Jag ska också boka in mig hos Soheil. Skoj att du var med och du kommer få en grym helg, längtar till mig på Bosön!

Heidi sa...

Världen är en liten plats. Kul att ses igår!

Erika sa...

Å jag är granne med Soheil! Haha. Kul att träffa er igår!

Marie sa...

Jag säger det samma! Träningen igår vad riktigt kul och det känns mer i kroppen idag än jag anade igår...

Dessvärre har jag fullt upp under Solbackahelgen, men funderar på att ta mig ut till Bosön istället i oktober :) Du kanske är så taggad att du tar en helg till...? ;)

Anonym sa...

Bra jobbat där..
Hoppas ni får en ordentlig med träningsvärk på det där..

/
Soheil

Unknown sa...

Det var inte min tanke att bli anonym.