måndag 1 november 2010

Walkie and talkie

Förstår ni att det är den 1a  n o v e m b e r  i dag! Helt otroligt med tio varma grader och strålande sol från en knallblå himmel. Jag promenerade* till jobbet i morse medan det fortfarande var grådisigt ute och fick mig en riktigt skön start på dagen trots punktering på cykel. Och naturen är liksom alltid vacker oavsett väderlek. Frukost på jobbet och morgonmöte med tema "November månad". Nu strålar som sagt solen och jag och Louise har varit ute och gått en fantastiskt vacker lunchpromenad runt Kastellholmen och häpnat över att det kan vara november. Jag vill bara promenera mera!

Solig lunchpromenad den 1a november!

*Jag vill kalla det för powerwalk i morse men 4 km på 45 minuter kan knappast kallas för något annat än en skön promenad.

Jag måste ha en av Stockholms
bästa och vackraste promenader
till jobbet! Vatten hela vägen.

2 kommentarer:

Karin - FitnessochHälsa sa...

Vad härligt att uppleva en fin dag som denna med flera promenader! Ja, du har helt klart en fin väg till jobbet!

Ulrika sa...

Du har helt rätt. Naturen är alltid vacker. Jag har också ett promenadsug för närvarande - vill utnyttja varje ledig stund till att vara ute.