tisdag 2 november 2010

Armdrag på kontoret

Det är lunch och jag övar armdrag på kontoret istället för att gå en promenad i gråvädret - det är bara vikterna som saknas. Först stod jag framför en perfekt helkroppsspegel men då hade hela teknikavdelningen utsikt över mig och jag flyttade in till oss. Joakim fick dokumentera och tittade med fascination på medan jag förklarade vikten av ett bra armdrag. Det är bra med en spegel dock (eller fotograf för den delen!) - jag har redan hittat en massa små saker att justera själv!

Beachtjej förklädd till kontorsråtta. Eller är det
tvärt om det ska vara?

5 kommentarer:

Jens sa...

Beachråtta förklädd till kontorstjej är vad du menar med tvärt om va? =)

Erika sa...

Haha exakt. Eller wannabe beach...

Ulrika sa...

haha. det kallar jag devotion!

Kurry sa...

Jaså armdrag har du tid med på kontoret, men inte ta bort det det r:et som jag så vänligt anmärkte om för flera veckor sen!

Erika sa...

Tyvärr Kurry. Det får se ut sådär ett tag till. Bilden är gjord i flera lager och efter att ha jpg:at bilden kommer jag ju inte åt textlagret längre då allt är hopbakat. Och nej, jag orkar inte göra en ny banner just nu...