torsdag 4 november 2010

God morgon Stockholm!


Nog hade man kunnat spela beach utomhus den här morgonen? Sandsocks och mössa och man är kittad och klar. Vad ljuvligt det hade varit och jag blev lite varm i hjärtat av bara tanken. Jag började min dag med pälsboll och levande ljus, en lång promenad till jobbet och ett alltid lika vackert Stockholm. I väskan hade jag min frukostsmoothie och en god macka med leverpastej. I öronen hade jag lurar med Maria Akrakas sommarprat. Rekommenderas! Hon pratar i sitt program om hur man blir den man är och såklart om träning och idrott, prestation och resultat. Samtidigt tänkte jag på min naparapat Soheils kloka ord från gårdagskvällen som också handlade om träning, prestation och om vila och att ge sig själv lite slack. Han kan snart titulera sig som livscoach istället för bara naprapat. En update kommer säkert längre fram. Nu jobb!

Inga kommentarer: