söndag 28 november 2010

Matt i pälsen

Nästa vecka skulle bli en ganska tuff träningsvecka. Crossfit på Planet Fitness med Sofy på måndag, träning i sandlådan på tisdagen, gymmet på onsdag, spinning på torsdag, en vilodag på fredag och crossfit igen på lö och beachträning på söndag. Jag har verkligen längtat (tänk crossfit två gånger på en vecka och favoritspinningen med Adam äntligen!) och efteråt skulle det bli mycket välbehövlig vila och lussebullar. Nu är jag sjuk istället. Knappt feber längre men ganska raggig i pälsen och nån träning är det inte tal om på ganska många dagar.  Jag retirerar och inser att jag får gå på lussebullarna direkt. Det är tråkigt att vara sjuk varje månad. Att ha feber i maj, augusti, september, oktober och november. Men värre saker har hänt. Jag blir alltid frisk igen och vinterpromenader borde jag i alla fall vara redo för om några dagar!

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Ja fy fasen så trist det är! Hoppas sista delen av tillfrisknandet går snabbt!

Karin - FitnessochHälsa sa...

Stackare som har blivit sjuk! Men bra med positivt tänkande och du ska se att snart är du frisk som en nötkärna igen!