lördag 20 november 2010

Jag läser blogginlägg från juli. God damn så underbart! Jag läser om beachspel klockan 22 på kvällen, om morgonsimning innan jobbet i Ulvsundasjön, om grillkvällar och skrammel från bestick från andras balkonger, om cykling när som helst på dygnet, om saft och kanelbullar och klippbad en vanlig onsdagkväll. Och jag förundras över hur fantastiskt det låter. På bilderna är näsan brun och håret solblekt och jag verkade ha en  outtröttlig energi när dagarna var hur långa som helst och jag hann allt jag ville och lite till. Hela tiden var det ljust. Och varmt.  Tänk att det var så fantastiskt. Jag hade som glömt det. 

Nu har bloggen fått ny vinterkostym! Suck.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och i sommar när det är så varmt att man inte står ut så kommer du att läsa om alla härliga vintersporter och minnen :-)
/anette

Erika sa...

Jag har aldrig längtat till vintern på sommaren! But I get your point...