tisdag 9 november 2010

IntervallFlex om 30 min!


Det är dags att ta ryggsäcken hoppa iväg på IntervallFlex med Ulrika och testa sin förmåga när det gäller både intervaller och rörlighet. "Hoppa iväg" kan läsas med viss ironi eftersom det är någon form av snöblandat regnoväder på tvären utanför fönstret. Burr. Jag vaknade dessutom på fel sida i morse och lunchen var äcklig och jag åt för lite. Jag har ändå varit taggad hela dagen trots detta och hoppas att mitt sista boostande med ostkaka och en macka på eftermiddagen ska hjälpa! Det här ska bli fantastiskt kul att testa! På släp har jag Nina från kontoret som ska testa Friskis gratis i två veckor genom mig. Riktigt kul att få chansen att värva en person till något jag verkligen gillar. Något IntervallFlex-pass säger hon sig dock inte våga testa än riktigt och dessutom håller hon på att bli förkyld, trist början förstås!

Inga kommentarer: