måndag 29 november 2010

Vinterväder och vinterkläder

Sist när vi var ute i sandlådan och hade tränat klart och skulle sticka hemåt i snövädret drog jag på mig ett underställ från Craft. "Åh underställ från Craft!" utbrast Patricia. "Underställ är ju typ samma sak som Craft!"

Jo jag kan bara hålla med om att de bästa underställen kommer från Craft och att underställ för mig är nära förknippat med dem. Jag älskar mina Craft-underställ.  Jag har fått ett gäng från Craft att testa också, till exempel det här som passade bra även i dag! Snö, sol och minus 5.


3 kommentarer:

Ulrika sa...

Visst är det så, att underställ har blivit likställt med Craft på nåt vis. Men minns samtidigt Helly Hansen-tiden när vi var barn. Fanns det nåt anant då? Har fortfarande kvar ett blått och trasigt Helly Hansen-ställ. :-)

Erika sa...

Ja, jag har två Helly Hansen också, fast nya, rosa. Dom gillar jag verkligen också :)

Katten sa...

Craft är bra skit, gillar också de (alldeles för få) plagg jag har. Apropå HH så har jag sett min drömjacka från dem...ska bara hitta 4-5 loppor i bakfickan ;)