tisdag 23 november 2010

Upp å blocka, ner och släng dig och upp och slå...

Det är fantastiskt jobbigt att hoppa upp och blocka, vända på vägen ner och kasta sig i sanden och gräva upp bollen bakom blocket istället. Ja och sen spela vidare då efter att din kompis har passat. Upp och slå liksom. Phew. Stundvis gick träningen ikväll strålande. Mot slutet hade Tove ont i knät och jag tappade tagget istället för att tagga extra och så gick det så dåligt att jag till och med blev på dåligt humör. Gillar inte när det händer. Man ska inte sura man ska spela! Två timmar i sandlådan är banne mig lite jobbigt för skallen efter en hel arbetsdag, också. Men Tadvas träningar är grymma. Kommer sova gott på det här!

BeachCamp på Öland i somras. Det närmsta man kommer det här
just nu är The Beach - sommar året om!

3 kommentarer:

sofy sa...

åh god! det där lät som en bautajobbig men bra träning du!

Ulrika sa...

shit! Det där låter som vår volley/smashträning där man blandar låga och höga bollar. Fast vi behöver ju aldrig ner och ligga på marken iofs. Men ofantligt jobbigt är det hur som helst och mjölksyra i benen är ett faktum. Ikväll bir det styrka - ser jag fram emot!

Katten sa...

Svettigt, bra jobbat, och jag tycker personligen att ilska ibland innebär engagemang och förbättringsvilja, så det får vara OK ibland :)
Sommarbilder får mig fö lite deppig just nu..är inte så vintersugen alls faktiskt!