onsdag 17 november 2010

Konvent version tuffare!

Väldigt spontant är jag plötsligt anmäld till ett träningskonvent på Idrottshögskolan den 4 december. Tjoho! Det var Ulrika som tipsade om konventet i sin blogg och jag var förstås inte sen att tacka ja (eller gå in och anmäla mig). På sajten beskrivs konventet som ett rent "hårdträningskonvent" vilket låter som något i alldeles min smak. Annars är jag inte den typiska konventtjejen. Gruppträning i allmänhet är oftast inte min grej och dansklasser i synnerhet är inget jag går igång på. Jag vill vara utomhus och gillar tuff, funktionell träning där man tränar både uthållighet, styrka och rörlighet.

På GIH kommer jag köra functional moves, olympsik styrka, MoJoYoga och gå på föreläsningar om mental tränming och träningsberoende. Finns även body combat, ruffie, föreläsningar om kost etc att välja på i programmet. Allt till det facila priset 495:- inklusive lunch.

Be there or be square!


För att vara en inte särskilt impulsiv och spontan person gör jag ofta  väldigt impulsiva grejer....

2 kommentarer:

Ulrika sa...

haha. Jag tycker helt klart du verkar ha förmågan att vara spontan! Och det här kommer att bli super. Har dessutom lyckats värva med mig en kompis till Ruffien så nu slipper jag slåss med okända.

Erika sa...

Toppen! Hoppas jag kommer med på mitt förstahandsval då annars är det jag som får brottas ensam hemska tanke :)