torsdag 11 augusti 2011

På Kungsholmen intet nytt

Jag drar fortfarande runt på förkylningen från hell och har därför inget spännande i träningsväg (eller i någon annan väg heller) att blogga om. Kvällar i stallet, yogaklasser och beachträningar stryks på löpande band ur kalendern. Imorn eftermiddag åker jag 100 mil norrut. I två och ett halvt dygn kommer jag göra absolut ingenting. Nån stans på vägen borde jag tillfriskna men under tiden kommer jag väl bli mentalt dålig istället. Jag känner redan hur jag klättrar på väggarna. Igår sov jag hela dagen och var inte ens uttråkad. I dag drömmer jag om fjällvandringen senare i augusti, skriver packlista och planerar menyer på fjället. Förutom några själsliga dagar på fjället (och i norra Norrland nu i helgen) kommer den här hösten vara s m o c k ad på jobbfronten och alla andra fronter också. #beach #fotokurs #crossfit #skrivkurs på Berghs #bikramyoga #vänner/familj/kärlek #tvätta/handla/städa/laga matlådor. Jag försöker verkligen att njuta av att göra ingenting för snart brakar det loss.

Fortfarande dimmig och med huvudet inbäddat av snor...

2 kommentarer:

Karin sa...

Aj aj!
Skrivkurs lät spännande?

Helena sa...

Fy FAN vad segt med förkylning...håller tummarna att den går över snart... För övrigt kan jag inte annat än hålla med dig om att det bara är att passa på att vila medan man kan...BOOOOM så är hösten här liksom.
Ta hand om dig sötnos - bli frisk nu! :-*