torsdag 4 augusti 2011

Mera bad!

Jag badar mest nu. Jag badade igår kväll och jag har precis badat på lunchen. Jag ska nog bada ikväll också. Sa jag att jag älskar att bada? När jag var liten var jag som många barn en riktig badare. Jag slängde mig i oavsett temperatur och var i hur länge som helst. Jag minns besvikelsen när jag insåg att jag blivit gammal och nästan blivit nån slags badkruka! Vad hade hänt? Det var en juni och vattnet lockade inte det minsta. Bedrövelse. Men i sommar har badaren i mig återuppstått och det är fantastiskt! I augusti har man även lärt sig att Mälaren kanske verkar kall men sen är jätteskön väl i så man vågar liksom kasta sig ut i vattnet på ett helt annat sätt. Åhh jag älskar att bada! Jag borde starta en badblogg. Vartefter augusti fortsätter ska jag verkligen komma igång med träningen på riktigt igen (och inte bara bada på kvällarna) - jag längtar och tror det kommer bli kanon. Mer om det i ett annat icke bad-inlägg.

I dag låg jag och Charlotta på en brygga allra längst ut på Kastellholmen. Vi var helt ensamma fem minuter från Pride-Stockholm. Otroligt!

Inga kommentarer: