söndag 21 augusti 2011

Hösten 2011 från CRAFT

I veckan kom ett paket från CRAFT med några godbitar ur deras höstkollektion. Gissa min glädje när jag såg att höstens CRAFT-färg är en knallig mörkrosa, en av mina favoritfärger! Undersäll, funktionströjor, löpartights, löparjackor etc finns nu i min garderob i en härlig rosa färg.

En av mina favoritjackor från CRAFT finns nu i rosa. Jätteskönt material och bra passform med mysiga, mjuka muddar.

Underställ i höstens nya färg.

Löpartighsten i samma sköna modell som i våras med snygg rynkning runt knäna. Nu med mörkrosa detaljer.


4 kommentarer:

Karin sa...

Snöggt!

Katten sa...

Jag vill också bli kompis med Craft :) SKitsnygga grejer och jättefina bilder - har mamsen fotat?

Erika sa...

Yes. Mamma fick som vanligt vara fotograf :) Men hon klagade över att inte ha fått förbereda sig ordentligt, ordna med ljus etc. Så nästa gång blir det kanske riktigt proffsigt :)

Träningsglädje sa...

jag gillar bilderna. kläderna också!! :)