torsdag 18 augusti 2011

I like to move it

I förmiddags efter en välbehövlig sovmorgon flög jag helikopter ut i skärgården och dagens kickoff. Jag blev Månadens medarbetare i juni och mitt pris ökades på i dag. Flög tillsammans med två andra kollegor som levererat extra bra saker och mötte 15 min senare upp det övriga gänget. De fick åka båt i två timmar. Ha. Större delen av dagen har jag tillbringat i Lillsveds sandlåda med bollen ivrigt påhejandes mina kollegor. Jag hann även klämma in sumobrottning och tennis innan jag glatt galopperade tillbaka till sandlådan för ytterligare ett par matcher. På mig hade jag ny outfit från Craft som kom hem till mig i höstens klädpaket från dem igår.  Även om det blev ganska lågintensiv träning var dagen i sin helhet väldigt intensiv och jag är skönt trött i benen och med ny färg på näsan. Lite för många kollegor blev oroväckande svettiga och andfådda i sandlådan innan jag knappt fått någon puls alls och jag oroade mig än mindre för den viloperiod jag har i ryggen. Sweet! I helgen ska jag svettas mera tänkte jag i bussen på vägen tillbaka med I like to move it, move it skrålandes ut ur högtalarna.


Inga kommentarer: