tisdag 13 december 2011

Alla fel

För ett par timmar sedan klämde jag dagens fjärde lussebulle (utspritt från morgon till eftermiddag) och dagens första pepparkaka. Med glasyr. Och så drack jag glögg. Det har resulterat i att jag är proppmätt. Ostkakan, kesellan och valnötterna  som jag har med mig lockar inte ett dugg. De skulle ha varit min middag innan kvällens fotokurs men det känns omöjligt att proppa i sig det nu. Kursen är slut vid 22 och då, då lär jag var utsvulten istället. Smart. Verkligen. Vi har visserligen en paus och då kan jag ju köpa en macka för 70 kronor. Detta var inte min plan alls. Jag trodde jag skulle orka både ostkaka och bullar men nej.

3 kommentarer:

Marliina sa...

Vilken jättesöt pepparkaka. Vill också ha!

Karin sa...

Åh vad gott:)

Erika sa...

Det var mycket gott! Haha. Fast på slutet började jag känna mig lite äckelmätt. Ska bli intressant att se hur kroppen klarar en helt sockerfri dag i dag. Förmodligen dåligt.