lördag 3 september 2011

Tyck synd om mig nu

I helgen skulle jag ha suttit i kajaken lördag till söndag. Ätit mat på en klippa i solen och mått gott. I morse vaknade jag med halsont och feber. Igen. Ute strålar solen och vattnet är spegelblankt. Tack alla kollegor som i veckan omgett mig med era virus! I veckan gissar jag att jag får styrka beachträningar och bikramyoga. Biomarathon någon?

Såhär mycket sol får jag i dag. T/R ICA Maxi.

Tyck synd om mig nu är för övrigt en bra mycket bra låt av Melissa Horn!

2 kommentarer:

Snabbare, starkare, snyggare sa...

Stackare! När folk klagar över att de är förkylda brukar jag tänka "men vad spelar det för roll för dig - du tränar ju inte". Så får man nog inte tänka;) Krya på dig!

Erika sa...

Åh, men så brukar jag med tänka! De som ändå inte gör något kan väl hellre vara förkylda. Hehe.