fredag 30 september 2011

Jag är också Pigg & Duktig!


06:00 Klockan ringer
06:10 Värmeljusen är tända och pälsbollen äter frukost medan jag fixar en smoothie.
06:30 Sticker ner till gymmet
06:33-07:10: Uppvärmning följt av latsdrag, diagonala rygglyft på boll, crunches på boll med en vikt på raka armar, rygglyft och båten på en matta, sneda rygglyft i maskin med en vikt, plankan i TRX-band, knees to elbows
07:15 Styr upp tvätten, duschar, äter frukost en gång till (turkisk yoghurt med kokos, pumpafrön, gojibär, kiwi, hasselnötter och två ägg), fixar, kollar nyheter och klappar pälsboll
08:15 Uppe på cykeln
08:30 Framme på kontoret!

Jag är grymt nöjd med starten på den här dagen. Nu väntar jobb och plugg innan kvällens AW med en annan söt katt. Innan veckan var slut ville jag hinna med hela kroppen. Efter en dags ofrivillig vila där träningen byttes mot något som i efterhand inte var någon bra deal enligt mig var jag riktigt sugen på att ta igen det. Det gick förvånansvärt enkelt att kliva upp klockan 06 faktiskt. Jag gillar.

Inga kommentarer: