måndag 5 september 2011

Det kommer alltid mera tid

  • Jag har orkat vara på jobbet hela dagen. Jag tog bilen istället för cykeln. Det är roligare att jobba än att vara hemma. Imorgon ska det bjudas på bullar. Jag måste komma. Sa jag att jag gillar mitt jobb och mina kollegor väldigt mycket?
  • Min rygg har varit fantastisk hela helgen och idag. Jag var hos kiropraktorn i onsdags och fick bra betyg! Det blev mitt sista besök till november då det är dags att serva kroppen igen. Hann med ett styrketräningspass efter det innan jag blev sjuk. Men ryggen har mått väldigt gott. Lyssna och lär.
  • Mamma och pappa har försett mig med middagar och matlådor. Jag har hela min familj bortskämt nära.I dag måste jag dock handla.
  • Det kommer alltid mera tid. Det blir säkert ett fantastiskt september och oktober när jag kan både paddla, cykla och rida i skogen.

2 kommentarer:

Marliina sa...

Fint skrivet. Stor kram!

Karin - FitnessochHälsa sa...

Vilka härliga positiva punkter =)