tisdag 6 september 2011

Shopping spree

Det gäller ju att leva upp till sitt smeknamn. I dag har mitt Visakort köpt både ett par turkosa Icebugs och ett par yogashorts och linne åt mig från Shakti Activewear. Shakti är en amerikansk sajt som har massor av finfina kläder för "hot yoga" med betydligt lägre priser än hemma. Jag och kollegan delar på frakten och det blir en bra deal! Kläderna tror jag nog ska passa. Mer spännande blir det med skorna. Men man kan ju skicka tillbaka. Spana in Campadres deal här.


4 kommentarer:

annastei sa...

Haha, så du slog till ändå :)

Erika sa...

Ja fy. Nu passar de säkert inte ändå men jag var tvungen att testa iaf!

Marliina sa...

Jattefina klader, sarskillt shorten! Vill ocksa skaffa mig lite nya traningsklader nu nar jag kommit igang. Men deras traningstoppar ser mer snygga an praktiska ut... Skulle nog inte funka pa mig :(

Erika sa...

Det är ju inte vanliga träningskläder utan speciella för bikramyoga :) Inget hoppande. De där shortsen skulle jag inte kliva runt i på gymmet. Hehe.