onsdag 8 december 2010

Vintervackert och rastlöst



Såhär såg det ut från Skeppsbron på lunchen i dag. Det var dimma och någon sorts regnbåge på samma gång. Och lite sol. På bild såg det ut såhär. Nu är ostkakan och mina hallon och min mango uppäten och jag sitter och hoppar. Jag vill studsa iväg till gymmet och möta Ulrika för ett shysst träningspass. Men först måste jag jobba, jobba lite till. Mellis åt jag med Sofy i dag också. Hon gav ett tips om gårdagens "blurred vision". Energibrist. Jo, en kväll som blev mycket stressigare än planerat resulterade i coltingpannkakor (2 ägg, en banan, en sked jordnötssmör) till middag innan kvällens 2 h långa beachträning. Livrädd för att bli sjuk eftersom det inte blev riktigt middag heller utan gröt klockan 23 åt jag en dunderfrukost i morse, en dunderlunch och nu ostakaka med en massa toppings. Nu torde jag vara rustad. Hoppas det är lika bra med space på Friskis City som sist trots att alla slipsnissar precis har checkat ut från sin kontor när vi kommer dit.

1 kommentar:

Karin - FitnessochHälsa sa...

Vilket vackert sken på himlen! Låter som du har laddat bra inför kvällens träningspass. Hoppas att träningen blev bra!