onsdag 22 december 2010

Jul, jul strålande jul!

Imorgon bitti kliver jag upp tidigt och packar in oss, skidorna och julklapparna och styr mot fjällen (jag har bara ganska många to do's ikväll...) Med i bilen finns även snöskyffel och mycket varma kläder. I år är vi inte hemma som vi brukar utan vi firar jul på det fantastiskt mysiga fjällhotellet Fjällnäs i Funäsdalen. Förutom julskinka och pepparkakor blir det häst och släde, julotta, gran, gröt, längdskidor och utförsåkning i Tänndalsfjällen. Sen vilar vi och återhämtar oss i Fjällnäs eget spa. Mii Gullo Spa.


Condé Nast, den amerikanska resetidningen, har med Fjällnäs på listan “The hottest hotels in the world in 2009". Fjällnäs finns även med på The New York Times topplista. Fjällnäs rankas som #6 när de presenterar ”The 44 places To Go In 2009”.

God jul allihopa!

4 kommentarer:

Träningsglädje sa...

åh vad kul att du ska dit. jag är sugen! berätta allt!!!! :)

Ulrika sa...

Mys! Och hoppas knät håller för en massa skidåkning!

Katten sa...

Nu blev jag fruktansvärt avundsjuk men inte ett dugg missunnsam! Ha en underbar jul fina Erika - hot tubba lite för mig :)

Karin - FitnessochHälsa sa...

Vad mysigt det låter! God jul på dej och NJUUUUUUT i mängder!