torsdag 2 december 2010

ÄNTLIGEN!

Ikväll var det äntligen min tur att få promenera i ett alldeles fantastiskt vintervitt Stockholm. Från att ha tittat ut med näsan tryckt mot fönsterrutan i flera dagar och långsamt piggnat till igen vaknade jag i morse helt som mig själv. Ikväll blev det promenad hem från jobbet längs med Norr mälarstrand. Underbart! I'm back! Synd var bara att Katten och Lisa inte satt under varsin fäll på Orangeriet som igår kväll. Hade passat perfekt. Brasorna sprakade och utanför doftade det av gran och ved. En underbar avslutning på en dag som i övrigt har varit en enda lång uppförsbacke. Awww.



2 kommentarer:

Kurry sa...

Haha, och så en palm på det? :) (sista bilden)

Katten sa...

Jag gillar verkligen palmkontrasten jag med - haha.
Vi tar väl orangeriet ett par gånger till i vinter va? Har hört att katter gillar varma platser :)