torsdag 2 december 2010

Är du en Size Hero?

Ikväll på Stadium ordnar Nike tillsammans med Vecko Revyn ett casting- och shoppingevent. Nike letar efter åtta tjejer som vill bli Nike-modeller för en dag. Alla träningsglada tjejer mellan 16 och 30 år är välkomna att söka. Längd och vikt spelar ingen roll, däremot älskar du din kropp, och att stå framför kameran!

Du kan ladda upp din bild här eller svänga förbi Stadium på Drottninggatan mellan kl 18-20. Där kan du fotograferas av en proffsfotograf och shoppa träningskläder och skor från Nike Womens sortiment till 20% rabatt.

VeckoRevyn och Nike väljer enhälligt ut åtta finalister som får gå modevisning på THE NIKE BLAST TRAINING EVENT i Stockholm den 29 januari. Fyra av finalisterna fotograferas även för ett uppslag i VeckoRevyn nr 3 2011. Samtliga finalister får ett medlemskap i VR models, samt Nikekläder till ett värde av 5 000kr.

DATUM: Torsdag den 2 december
PLATS: Stadium, Drottninggatan 53, Stockholm
TID: Kom när du vill mellan kl 18-20

Anmäl dig till kvällen här. Jag är anmäld och ska kika förbi och kolla in läget. Inte riktigt träningsform än så det passar mig utmärkt. Osäker på om du törs kvala in som Nike-modell? Just do it!

1 kommentar:

fine sa...

hej!
jag läste inne på ÄTA TRÄNA KÄMPA om dina vadproblem, och kunde inte låta bli att le lite för mig själv - jag har nämligen preciiis tvärtom problemet.

Jag har aldrig haft ett par stövlar, varken gummi/rid/eller casual. När vi var på roskilde var jag tvungen att ha ett par pga all lera, och fick då sätta silvertejp (!!!) runt vaderna där kanten skavde in.
Mina vader är helt enorma! Och när skomärken som stoltserar med extra vida stövelskaft inte kan tillgodose mina behov - är det lätt att hänga läpp. Omkretsen på det vidaste stället är helt enorma FEMTIO centimeter.

Så var glad att du iaf KAN ha stövlar, och att det finns en chans att bulla upp musklerna lite (?)
Själv kan man inte göra ett jota...

haha, det roligaste (nej egentligen inte alls) är att testa jeans - och de stannar på vaderna. Skrattretande!

Hopppas kvällen på Stadium blir rolig, jag hade gärna kvalat in, trots mina Skrekvader ;)