tisdag 5 juni 2012

På't igen?

Jag har nog bestämt mig. Jag vill cykla Siljan runt nästa år igen! Jag vill cykla loppet i fint väder och på en bättre tid. Jag vill stanna och fika en bulle och kisa mot solen. Jag vill cykla loppet så som det egentligen var tänkt! Bansträckningen kommer bergis att vara vackrare då också. Undrar om Sara och Katten (på racer?) följer med då med?

För jag vet ju att ju 12 mil egentligen är en baggis. Jag har cyklat 30 som längst och river av 10 på Färingsö utan egentliga problem.
Nåt jag lärde mig efter helgen...


3 kommentarer:

Träningsglädje sa...

bara om det är mer än 20 grader plus och vindstilla. eller medvind. ;)

Snabbare, starkare, snyggare sa...

Konstigt nog vill jag också göra om det! Man kanske är revanschsugen, liksom... Synd bara att det väl lär krocka med Sthlm maraton även nästa år!

Katten sa...

Kan man villkora deltagaravgiften? :) Klart jag är på!