tisdag 19 juni 2012

I slutet av juni

Har vilat mig i dag. Har som mest varit på några rundor med cykeln och knatat tur och retur till NK på lunchen. Min lillebror är på hemmaplan efter att ha påbörjat sin bana som pilot i Florida. Sol, 28 grader, havet och beachplanerna runt hörnet lät som rena Top Gun förutom att han inte ska bli stridspilot då. Han, jag och pappa käkade lunch på NK och uppdaterade varandra om det senaste.

När jag äntligen var klar på jobbet blev det halvsen middag med familjen. Mamma har checkat ut från sjukhuset och är hemma igen. Äntligen är hela gänget samlat på hemmaplan! I alla fall ett tag. Folk i min familj är ganska rörliga av sig. Efter midsommar hoppar pappa i kajaken och paddlar runt Sveriges kust. För typ femte gången.

Rörliga är inte baksidorna av mina lår däremot. My god. Imorn är det dags att dyka ner i sanden igen men tills dess måste de ju rimligen ha börjat töja ut sig igen. Innan dess hoppas jag hinna med ett överkroppspass på gymmet så att det blir lite ordning här. Stay tuned!

Jag har roligt i brorsans pilotglasögon. Riktiga sådana!


2 kommentarer:

fitnesscoachen sa...

Roligt med en aktiv familj, jag tror verkligen sånt påverkar att man själv blir aktiv och tycker om sport!

Erika sa...

Jag håller med! :)