lördag 9 juni 2012

Early bird

Just nu sitter jag i bilen på väg ner mot Norrköping efter ytterligare en tidig med tuppen lördag. Slog förra helgens rekord med frukost halv sex i morse. Igår var jag hos naprapaten och blev servad och fick idrottsmassage inför dagens prövningar. Bläddrade i en träningstidning och hittade den här annonsen med en Mikasaboll - kul! Ganska få träningsannonser har bilder på just beachvolleyboll. Casall gör ofta snygga annonser med starka tjejer - också kul. Ska försöka ta med mig tänket att jag är unbeatable vid nätet under dagens turnering trots tufft motstånd. Eftersom vi saknar rankingpoäng från förra säsongen hamnar vi i en rätt svår grupp. Håll era tummar för mig och Sara!


3 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Håller tummarna!

Lycka till!!

Ulrika sa...

Äg planen! :-) Stort lycka till!

Erika sa...

Tack tack :) Tyckte vi ägde gaaaanska bra iaf :)